A téma értékelése:
  • 1 szavazat - átlag 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leírás Support system
#1
Sziasztok.

Szeretnék veletek megosztani egy ingame support systemet.

Először is a normális működéshez csinálnunk kell egy új inputot, mert az alap csak 64 karaktert tudd küldeni a szervernek.


Game forrás


input.h

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



input_main.cpp

Keresünk rá erre a funkcióra:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


A funkció után adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



packet.h

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



packet_info.cpp

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



Indító forrás

Packet.h

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



PythonNetworkStream.h

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



PythonNetworkStreamModule.cpp

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Funkció után adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Funkció után adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



Python

game.py

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Cseréljük le az egészet:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



uiquest.py

Keresünk rá erre:

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Cseréljük le az egészet:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Így a net.SendQuestInputStringPacket helyett tudjuk használni a net.SendQuestInputLongStringPacket -et amivel 512 karaktert is tudunk keldeni a szervernek.



Support system:


root/constInfo.py

Adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


root/game.py

Keresünk rá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá valahol a végén:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



root/uisystem.py

Ezek az importok legyenek hozzáadva:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



Keresünk rá erre(2x):


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta(2x):

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


A funkció után adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



locale_hu/systemdialog.py


Adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



Szerver

quest mappán belül hozzunk létre egy report mappát és adjuk neki 777-es jogot.
Majd a mappán belül hozzánk létre egy txt-t reports néven.(Ide fogja beleírni a support üzeneteket)

Hozzunk létre egy report.lua nevű fájlt és tartalmazza ezt:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Kép:
[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Ezzel meg is készen is vagyunk, a questet kedved tudod szerkeszteni.(Ne kérjen itemet, időkorlát, accountid stb lekérdezés)

Én azzal egészíteném ki, hogy forrásban egy e-mail lekérdezés funkciót kellene csinálni és a lua-ba beleírni, mert úgy egyből látnánk a címet és  lehetne e-mailben válaszolni az üzenetekre.

Forrás: metin2dev, turkmmo

További szép napot.


Szerk:  Python részekhez tabolás

https://data.hu/get/10417292/DevCorera.txt

https://www.virustotal.com/de/file/312a653fd980db0cc025e641cfd6509c811d73a4a056577e004f7cb3711a7aa0/analysis/1490683947/
Válaszol
#2
(2017-03-27, 10:43 AM)Red Írta: [Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]Sziasztok.

Szeretnék veletek megosztani egy ingame support systemet.

Először is a normális működéshez csinálnunk kell egy új inputot, mert az alap csak 64 karaktert tudd küldeni a szervernek.


Game forrás


input.h

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



input_main.cpp

Keresünk rá erre a funkcióra:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


A funkció után adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



packet.h

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



packet_info.cpp

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



Indító forrás

Packet.h

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



PythonNetworkStream.h

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



PythonNetworkStreamModule.cpp

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Funkció után adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Funkció után adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



Python

game.py

Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Cseréljük le az egészet:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



uiquest.py

Keresünk rá erre:

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Cseréljük le az egészet:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Így a net.SendQuestInputStringPacket helyett tudjuk használni a net.SendQuestInputLongStringPacket -et amivel 512 karaktert is tudunk keldeni a szervernek.



Support system:


root/constInfo.py

Adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


root/game.py

Keresünk rá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá valahol a végén:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



root/uisystem.py

Ezek az importok legyenek hozzáadva:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



Keresünk rá erre(2x):


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Adjuk hozzá alatta(2x):

[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Keresünk rá erre:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


A funkció után adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



locale_hu/systemdialog.py


Adjuk hozzá:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]



Szerver

quest mappán belül hozzunk létre egy report mappát és adjuk neki 777-es jogot.
Majd a mappán belül hozzánk létre egy txt-t reports néven.(Ide fogja beleírni a support üzeneteket)

Hozzunk létre egy report.lua nevű fájlt és tartalmazza ezt:


[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Kép:
[Csak regisztrált felhasználók láthatják ezt a tartalmat.]


Ezzel meg is készen is vagyunk, a questet kedved tudod szerkeszteni.(Ne kérjen itemet, időkorlát, accountid stb lekérdezés)

Én azzal egészíteném ki, hogy forrásban egy e-mail lekérdezés funkciót kellene csinálni és a lua-ba beleírni, mert úgy egyből látnánk a címet és  lehetne e-mailben válaszolni az üzenetekre.

Forrás: metin2dev, turkmmo

További szép napot.


Szerk:  Python részekhez tabolás

https://data.hu/get/10417292/DevCorera.txt

https://www.virustotal.com/de/file/312a653fd980db0cc025e641cfd6509c811d73a4a056577e004f7cb3711a7aa0/analysis/1490683947/

Thank you,
WwW.MT2Master.NeT
[Kép: mt2master.png]
Válaszol


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 1 Vendég